Неділя, 22.12.2024
Навчання на Старобільщині
Мы рады приветствовать вас на нашем сайте (https://ad.admitad.com/g/apbquwoviz1419910650fbdf0436a5/)
Основне меню сайту
Авторизація
Календар
Погода
Полезная информация
Rozetka UA
Отримати бонус

Ви можете отримати WMR-бонус в розмірі 0,01-0,10 WMR на свій гаманець 1 раз на добу

Гаманець
Код Защитный код

Бонус надається сервісом www.wmcasher.ru

Обмен WebMoney
  Отдадите:  
  Получите:  
мониторинг обменников
Цікаві речі
Блок корисних посилань
Головна » 2010 » Листопад » 29 » Політизація історії України знижує довіру учнів до предмету – дослідження
21:44
Політизація історії України знижує довіру учнів до предмету – дослідження



Політизація історії України призводить до зниження довіри учнів до відповідного шкільного предмету


Такі результати дослідження громадської думки "Зміст підручників з історії України та всесвітньої історії: ставлення та очікування учнів та батьків в контексті професійної оцінки вчителів", оприлюднені сьогодні в Києві, повідомляє Радіо Свобода.

Як заявила керівник експертної ради Європейської дослідницької асоціації Світлана Горна, дослідження засвідчило, що "як учні, так і їхні батьки вважають політизацію історії неприпустимою". "Більшість учасників погоджувалися на тому, що не можна змінювати історію залежно від того чи іншого політичного періоду", – зазначила вона.

Заступник директора дослідницької агенції InMind Олена Попова наголосила на тому, що через політизацію історії "втрачається довіра учнів та батьків до підручників з історії України та предмету в цілому".

Дослідження також засвідчило моноетнічність змісту підручників з історії України. "Проблема етнічної толерантності потребує вирішення, адже учні фактично вивчають історію винятково українського етносу, при цьому часто навіть не розуміючи, звідки на території України взялися представники інших етнічних груп", – додав заввідділом новітньої історії та політики Інституту історії України НАНУ.

Серед питань до обговорення у процесі дослідження – також висвітлення культури у підручниках з історії України та всесвітньої історії та проблеми гендерної рівності.

Дослідження проводилось у східних та західних областях України, а також у Києві у вересні-жовтні 2010 року Європейською дослідницькою організацією за підтримки Міжнародного фонду "Відродження".

Експерти провели 9 фокус-групових дискусій з учнями 7-11 класів загальноосвітніх шкіл та гімназій і їхніми батьками, а також 10 експертних інтерв’ю з вчителями-методистами – викладачами історії і представниками освітніх установ та неурядових організацій.

За матеріалами: Освіта.ua

Категорія: Новини середньої освіти | Переглядів: 728 | Додав: ahatojii4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Розділи
Новини МОН [76]
Новини відділу освіти [64]
Новини дошкілля [5]
Новини середньої освіти [72]
Новини ЗНО [86]
Новини вищої освіти [88]
Різне [54]
Цікава освіта [0]
Полезная информация
Rozetka UA
Баннер
Архів записів
Наше опитування
Яка книга краща: паперова чи електронна
Всього відповідей: 147
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Пошук
Корисні посилання
Молодой сайт старобельской братвы
Валюта
Курсы валют Курсы валют Курсы валют
Українська реклама
Реклама на сайті
Copyright Anton Morgunov © 2024

Використовуються технології uCoz

Анализ сайта osvita-stb.at.ua каталог сайтів Каталог україномовних сайтів Раскрутка сайта, Оптимизация сайта, Продвижение сайта, Реклама! Наука и образование :: Абитуриент Анализ интернет сайта