Методичні
рекомендації
щодо
проведення уроку Пам’яті, присвяченого 65-й річниці Перемоги у Великій
Вітчизняній війні
Метою
проведення уроку Пам’яті, присвяченого 65-й річниці Перемоги у Великій
Вітчизняній війні, є на конкретних прикладах показати учням масовий героїзм
людей на фронтах та в тилу, розкрити історичне значення Перемоги над
нацистською Німеччиною.
При виборі місця, форм,
методів проведення уроку слід враховувати
вікові особливості школярів, традиції навчального закладу тощо.
Урок може бути
проведений для окремого класу, паралелі чи всієї школи.
Бажано провести урок у
залі музею, кімнаті чи куточку бойової слави, біля меморіалу, пам’ятника,
споруджених на честь героїв Великої Вітчизняної війни.
Досвід свідчить, що
цікаво та емоційно такі уроки проходять за участю ветеранів війни, учасників
пошукових загонів, котрі вивчають невідомі сторінки історії Великої Вітчизняної
війни.
Уроки для учнів
початкової та основної школи варто проводити на основі матеріалів, подій з
історії рідного краю.
Бажано, щоб розповіді
вчителя, учнів були доповнені свідченнями очевидців тих подій чи родинними
спогадами.
У старших класах необхідно
розкрити історичне значення перемоги над загарбниками, показати причини
героїзму і самовідданості визволителів України, звернути увагу на звитяжну
працю жінок і підлітків, які замінили батьків та чоловіків, що пішли на фронт.
Під час підготовки та
проведення уроку Пам’яті рекомендується широко використовувати документи,
спогади, фронтові листи, кіно- і фотоматеріали, звукозаписи, художні твори, які
допоможуть створити на уроці емоційно-піднесену атмосферу та посилять виховний
вплив на школярів.
|