Координатор напрямку "Суспільство знань" Уряду Змін Лілія Гриневич переконана, що зміна ідеології в освіті формує в українців комплекс меншовартості
"Кожна влада, маючи свою ідеологію, намагається ці ідеї упровадити за допомогою змін у школі", - зазначила вона.
За її словами, школа на свідомому й підсвідомому рівні формує в людині основний стрижень ставлення до своєї нації, історії.
"Сьогодні посаду міністра освіти й науки обіймає людина, яка вважає, що Україна є Малоросією, і Дмитро Табачник це неодноразово підкреслював у своїх працях", - наголосила вона.
Тому зміни в підручниках і заідеологізованість, на переконання Гриневич, лежать у руслі формування комплексу меншовартості в українців і преклоніння перед "старшим братом".
"Посаду міністра освіти та науки не може обіймати людина, яка не любить цю країну і не вважає її самодостатньою", - зазначила вона.
Гриневич нагадала, А.Яценюк вніс законопроект щодо запровадження експертизи навчальних програм, підручників для системи загальної середньої освіти, в якому йшлося про необхідність рецензування підручників Національною академією наук України.
"Якби законом було визначено, що будь-які зміни в підручниках має рецензувати НАНУ, поза сумнівом, група фахівців не дозволила б здійснювати політичний ухил у той чи інший бік", - переконана політик.
Проте, за її словами, цей законопроект не цікавить Верховну Раду.
"Більш того, він не вигідний сьогодні владі, яка дуже добре розуміє, що освіта - це певний інструмент, за допомогою якого виховуються нові покоління, і в цю систему притягнені мільйони людей", - підсумувала вона.
За матеріалами: Освіта.ua
|